Info

Detail kolekce

Myšlenkové mapování
Autor: Pavlína Hublová

myšlenkové mapování, mentální mapování, brainstorming

Klíčová slova: mindmapping, brainstorming
NázevPopisTyp
Skupinové řešení problémů – metody sběru nápadůVýborný článek, který obsahuje přílohy věnující se jednotlivým aktivitám - diskuze, brainstorming, swot apod.článek
Brainstorming a myšlenkové mapyčlánek
Práce s myšlenkovou mapoučlánek
7 tipů, jak použít myšlenkové mapyčlánek
Pohádka vizualizovaná v myšlenkové mapěpraktická ukázkačlánek
Bubbl.us - myšlenkové mapy onlineodkaz
Myšlenkové mapyDUM
Lev - myšlenková mapaDUM
Jak podpořit kreativní myšlení žáků?kromě mm ještě brain...článek
Myšlenkové mapy v edukačním procesuJak na to?; Příklady z praxe; Free programyčlánek
Tvorba diagramů, myšlenkových map a schémat onlinečlánek
Myšlenkové mapyWiki
Myšlenkové (mentální) mapymyšlenkové (mentální) mapy trochu jinakčlánek
Podněty k výuce efektivního učeníNezanedbatelné možnosti nabízejí také další podobné koncepce, jako jsou kontextuální mapy nebo flowchart.článek
UML a Flowchart ve výuce programování na gymnáziuFlowchart neboli vývojový diagramčlánek
Brainstorming, brainwritingWiki
Volné psaníWiki
INSPIROMAT: O myšlenkových mapách (aktualizováno)digifolio
Skupinové řešení problémů – metody sběru nápadůčlánek
Metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výukyčlánek
Čeština pro žáky-cizince: 15 ‒ Nakupováníčlánek
Čeština pro žáky-cizince: 20 – Určování časučlánek
Čeština pro žáky-cizince: 17 – Městočlánek
Čeština pro žáky-cizince č. 16 – Výletčlánek
Čeština pro žáky-cizince č. 21 – Kdo co děláčlánek
Čeština pro žáky-cizince: 14 – Co rád dělám/dělámečlánek
Čeština pro žáky-cizince: 13 – Komunikacečlánek
Čeština pro žáky-cizince: 12 – Denní režimčlánek
Čeština pro žáky-cizince: 11 - Časčlánek
Čeština pro žáky-cizince: 10 –­ Zvířatačlánek
Čeština pro žáky-cizince: 6 – Čísla 1–100článek
Čeština pro žáky-cizince: 2 - Co děláme ve školečlánek
Využití mentálního mapování v předškolním vzděláváníStěžejní pro praktickou část je přílohová prezentace s dokumentačními fotografiemi z přímé výchovné práce s dětmi v běžné třídě MŠ.článek